Het afscheid en vertrek

6 oktober 2017 - Oranjestad, Aruba

Op dit moment is het hier net zes uur 's ochtends. Klein jetlagje ben ik bang. Gisterochtend vroeg hebben m'n papa, mama en zusje Steven en mij uit Groningen opgehaald om door te rijden naar Schiphol. Het weer was echt fantastisch! Regen, harde wind en koud. Perfect om in Nederland achter te laten dus! M'n zusje was deze ochtend in haar goede doen waardoor de spanning voor vertrek een beetje naar de achtergrond verdwijnen kon.

In de stiltes dacht ik terug aan afgelopen zaterdag, het afscheidsfeestje in het Catshuys in Groningen. Familie en vrienden allemaal bij elkaar om feest te vieren, wat een super avond was dat. Ik zal de foto's bij het verhaal toevoegen zodat jullie die kunnen bekijken. Die avond heb ik er bijna geen moment aan gedacht dat ik straks voor lange tijd weg ben uit het koude kikkerlandje. Alle lieve woorden en super leuke dingen die ik gekregen heb, hebben me vooral op het vliegveld en in het vliegtuig een enorme steun in de rug gegeven. Daarvoor ben ik iedereen heel erg dankbaar.

M'n gedachten gingen ook terug naar de laatste paar dagen in Groningen. Ik 'woonde' een soort van bij Steven, samenwonen zal ik het niet noemen om alarmbellen te voorkomen (haha sorry schat). Er waren veel momenten waarop ik het erg moeilijk had en gespannen en verdrietig was. Dit heeft Steven vooral moeten verdragen... en ik vind dat hij daar meer dan geslaagd in is. Ik kon op sommige momenten zelfs een beetje zin erin krijgen om naar het zonovergoten, 22 stranden, helderblauwe zee, altijd blije one happy Island toe te gaan.

Ook dacht ik terug aan het verrassingsafscheidsfeest wat m'n collega's voor me georganiseerd hadden. Op m'n laatste werkdag in Beetsterzwaag werd ik heel erg verrast met een afscheidsfeestje met een eigen genaakte 30 secondes en veel lekkere hapjes en drankjes!

Met een traan om dit achter me te laten voor een jaar met met een grotere glimlach, omdat ik dit allemaal mee heb mogen maken met zoveel lieve mensen reden we naar Schiphol. Daar stond ook m'n beste vriendin Gabriëlle en haar vriend Stefan me op te wachten om me uit te zwaaien bij de douane. Het beste uitzwaaiteam heeft me tot aan de douane begeleid, een dikke knuffel en een kus gegeven en het  grote avontuur gaat dan eindelijk echt beginnen...!

1. Mariska:
    6 oktober 2017
    Heeel veel plezier en succes met dit grote avontuur 💋💋💋
  2. Charlotte:
    Geniet ervan!!!
  3. Conny de vries:
    6 oktober 2017
    Wouw Hanneke zit hier aan mijn tafel en lees jouw verhaal met een brok in mijn hals wens ik je het allerbeste !!
    Jouw geschreven verhaal raakte mij
    Veel veel plezier klein meisje uit de Plantsoenlaan !!!
    Liefs Conny 😘
  4. Zwanette:
    6 oktober 2017
    Heel veel plezier Hanneke!!
  5. Lineke:
    6 oktober 2017
    Heel mooi verslag van afgelopen weken. Hoorde van Steven dat je tijdens je vlucht lekker bent verwend. Veel plezier daar.
  6. Heidi:
    6 oktober 2017
    Veel plezier meid!! Geniet ervan!
  7. Patricia:
    6 oktober 2017
    Heelveel succes en misschien tot ziens! 31 Okt is het mijn beurt😜Die kant op te komen!
  8. J.R.Haan:
    7 oktober 2017
    Heel veel succes met je nieuwe baan maak er wat moois van